Audioknihy Dobrodružné Fantasy Jota Nadpřirozené vyšetřování Recenze

Audiorecenze: Amari a Noční bratři (Nadpřirozené vyšetřování 1)

Amari Petersová se v Česku dočkala také své první audioknihy. Jak se povedla?

Knihu Amari a Noční bratři jsem již četl na konci roku 2021 v papírové podobě. Recenzi na ni najdete zde.

Nyní však nakladatelství Jota tuto knihu vydalo i v audioknižní podobě, takže se pojďme podívat na to, jaká tahle audiokniha byla. Příběh B.B. Altsona znovu nastíním jen krátce, případně vás odkážu na předchozí recenzi k této knize. Amari Petersová pochází ze sociálně slabé rodiny a je značně impulzivní a hrozí jí ztráta stipendia na škole kvůli špatnému chování. Jenže její nezvěstný bratr Quinton ji ještě před svým zmizením stihl nominovat na letní stáž na Úřadu pro nadpřirozené vyšetřování. Ideální čtení pro fanoušky filmové série Muži v černém.

Audioknihu pro vás namluvila herečka a dabérka Kateřina Peřinová a myslím si, že bychom pro Amari těžko hledali lepší hlas. Zvládá totiž jak zoufalou a někdy i svéráznou Amari, tak i ostatní stážisty na Úřadu, kteří se k Amari často nechovají příliš hezky. A co teprve když přijde na řadu zlý čaroděj Morreau, to se Kateřina teprve pořádně vyřádí. Prostě takhle si představuji skvěle zpracovanou audioknihu. Během kapitol a na jejím konci jsou kraťoučké hudební předěly, které jsou použité vždy na správných místech a nijak výrazně při poslouchání audioknihy neruší od příběhu. Malinko mi akorát vadila výslovnost jména Magnus, která mi prostě jako “magnes” neseděla, když jsem knížku četl poprvé, automaticky jsem si ho v hlavě četl jako “magnus”. To není ale žádná velká vada na kráse.

Děkuji nakladatelství Jota za poskytnutí audioknihy k recenzi, ale také za to, že zrovna tuhle knižní sérii začalo vydávat i v audioknižní podobě. Doufejme, že nezůstane pouze u prvního dílu, ale dočkáme se i dvojky – Amari a Velká hra, kterou jsem četl v uplynulém roce, recenzi na ni najdete zde. Do té doby si však užívejme to, co se nám nabízí. A zcela určitě to není z nakladatelství Jota jediná zajímavá audiokniha, kterou na trhu aktuálně najdete.

Knihu můžete zakoupit na eshopu Audiolibrix v digitální podobě zde.

Název: Amari a Noční bratři
Původní název: Supernatural Investigations #1: Amari and the Night Brothers