LGBT Recenze The Charm Offensive

Recenze: A Charmed Christmas (The Charm Offensive 1,5)

Alison Cochrun svým čtenářům připravila ještě malé překvapení v podobě vánoční povídky ke knize The Charm Offensive.

Jelikož se jedná o pokračování knihy The Charm Offensive, tak se zde určitě objeví nějaké spoilery k této knize, takže v tom případě vás odkážu na její recenzi zde.

“Charlie is not an adult,” Parisa interrupts. “Charlie is an innocent baby bird who we must protect from becoming an Instagram cliche by getting engaged at Christmas.”
“There is truly nothing worse than a Christmas engagement post.”

Na konci knihy The Charm Offensive jsme se s hlavními hrdiny Devem a Charliem rozloučili po skončení reality show Ever After, kde nakonec našli jeden druhého. A nedlouho poté začíná i tato krátká vánoční povídka A Charmed Christmas. V ní tráví Dev a Charlie první společné Vánoce ve svém domě v L.A. a na Štědrý den uspořádali velkou vánoční party pro své přátele. Můžete se tak těšit jak na Parisu, Jules, Skylar, Daphne ale třeba i Ryana. Dev a Charlie si vytváří vlastní vánoční tradice, předčasně rozbalí pár dárků a vše končí malým výletem na Boží hod. Co čeká na Deva s Charliem do budoucna?

Krátká novela se nijak neodchyluje od stylu, kterým Alison psala The Charm Offensive, takže pokud se vám už první kniha líbila, u této novely se budete cítit jako doma. Navíc je tu krásně vykreslená vánoční atmosféra a dozvíme se, co dalšího čeká na naše oblíbené hrdiny. Myslím si, že víc asi není k tomuto krátkému příběhu nutno dodávat. Snad jen to, že se jednalo o moje čtení přes vánoční svátky a také poslední přečtený kus v roce 2023. Kdybych počítal i jen čistě poslechnuté audioknížky, mohla by tahle novela být kulatou 20. přečtenou “knihou”, ale jelikož je do toho nepočítám, má pořadové číslo 19. Ale o statistikách si něco povíme v samostatném článku.

“Just open it.”
“Wait. Is it a puppy?”
“Yes, it’s a two-dimensional puppy that I’ve cruelly kept inside a box for the past week.”
Dev shakes that box. “Okay, but tomorrow, there will be a puppy waiting for me under the tree, right?”
“We’re not getting a puppy.”

Rozhodně mohu A Charmed Christmas doporučit všem, kdo mají rádi styl psaní Alison Cochrun nebo ústřední dvojici Charlieho a Deva a pokud by se někdy poštěstilo a tuto autorku začalo vydávat nějaké české nakladatelství, tak bych doporučil, pokud to práva na knihu dovolí, aby na konci The Charm Offensive byla zahrnuta právě i mini novela A Charmed Christmas, protože příběh skvěle doplňuje a byla by škoda o něj přijít. Tím spíš, když má autorka tuto novelu volně dostupnou ve formátu PDF na svých webových stránkách.

Název: The Charm Offensive 1,5: A Charmed Christmas
Autor: Alison Cochrun
Obálka: Bhavna